Kdo stojí za barem
Michaela Jeřábková
Jsem Míša, miluji vzdělávání a vytváření podporujícího prostředí. Dělám přesně to, co se nemá – hodně věcí najednou. Protože chci, aby byly naše kurzy smysluplné, plné inspirace a přátelské atmosféry, starám se metodickou podporu. Dále pečuji o komunitu vyučujících a o našich kurzech a materiálech mluvím a píšu tak, aby se dostaly hlavně k těm, kteří je nejvíce potřebují, a aby byly v souladu s naší komunitou. V týmu jsem známá především věčným přísunem energie a podpory, ale také občasným zapomínáním. Jsem vystudovaný pedagog, absolvent koučovacího výcviku, aktuálně procházím terapeutickým výcvikem a dokončuji doktorát. Nyní se věnuji hlavně systemickému přístupu ve školství, ženským skupinám, podpoře rodičům a také své rodině.
Jitka Šeflová
Jmenuji se Jitka a zajímám se jak o témata ochrany životního prostředí, tak o vzdělávání dětí a dospělých. Často tedy tyto dvě oblasti propojuji a vytvářím nejen odborný podklad, ale i vhodné metody, jak dané informace a dovednosti předat dál. V našem týmu se snažím vést ostatní k vytyčenému cíli a během cesty neztrácet naději. Ve volném čase nejraději relaxuji na své zahradě plné ovoce a zeleniny, ale i kdekoliv jinde v přírodě. „Snažím se žít v souladu s přírodou, se sebou i s ostatními.“
Klára Kováčová
Kláru nejvíc baví podporovat druhé v jejich rozvoji a růstu. To také dělá jak při práci s dospívajícími, tak při výuce budoucích učitelů na vysoké škole. Než se vrhla na dráhu psycholožky a terapeutky, řídila a podílela se na projektech zaměřených na profesní rozvoj pedagogů i podporu dětí z dětských domovů. Věnuje se také metodické a konzultační práci. Má doma dvě kočky a podpoří každý nápad a vizi. Potřebuje, aby vše, co dělá, mělo smysl.
Marie Kudrnová
Jmenuji se Maruška a vystudovala jsem ČZU v Praze. Plynulým zapojením se do několika projektů v průběhu studia z pozice odborné asistentky jsem získala čas se rozhodnout, ve kterém tématu bych se chtěla rozvíjet. Hned v začátku mého působení mě oslovila náplň i hodnoty našeho týmu a už jsem se nikam dál nehrnula. Mou hlavní náplní je práce s učiteli od počátku projektu, přes všechny semináře, implementaci do školní praxe až po závěrečnou zpětnou vazbu a vyhodnocení. Mám možnost věnovat se projektům zaměřeným na řadu témat, jako jsou kolegiální podpora, inovace výuky, podpora dobrého klimatu ve třídě a demokratický rozvoj ve školách, což mi nabízí široké spektrum seberozvoje. Ve volném čase se ráda podívám na dokumentární film, vycestuji nebo se setkám s přáteli.
Klára Želechovská
Jmenuji se Klára a profesnímu rozvoji vyučujících a podpoře žáků se věnuji již od roku 2015. V týmu se starám především o organizaci seminářů, identifikaci potřeb cílové skupiny a následné zprostředkování informací lektorům a lektorkám, což vede k vytváření ideálních podmínek pro realizaci kurzu. Z pozice odborného průvodce poskytuji individuální podporu vyučujícím, pedagogickému sboru či žákům a studentům. Vystudovala jsem personální a projektový management na ČVUT v Praze. Jako osobnost jsem kreativní, hravá a společenská, čemuž odpovídá jeden z mých výstupů, a to vytvoření deskové hry „Život v kostce“. Mou velkou vášní je práce a kontakt se psy, a tak se od roku 2014 aktivně věnuji chovu jihoafrického plemene boerboel.
Barbora Matějková
Jsem Barbora a mimo práci v IREAS učím francouzský jazyk na základní škole, kde působím také jako sociální pedagožka. Je tedy zřejmé, že vzdělávání je mou hlavní pracovní náplní. V našem týmu zastávám roli odborné asistentky na projektech, tvůrkyně odborného obsahu a správkyně webových stránek. Mou nedávnou zkušeností je příprava metodických listů na témata efektivní komunikace a osobnostně sociální výchovy. Listy věnující se OSV jsem s kolegyní připravila a v tomto školním roce je budu z pozice vyučující i testovat ve 4. třídě. Sama bych o sobě řekla, že jsem kreativní, nápaditá, zodpovědná, plná nadšení, ale rozhodně ne detailistka, a proto ráda pracuji v týmu, abychom mohli naše nápady nejen posouvat dál a dávat jim nové významy, ale i si navzájem dělat druhé oči.