Pro individuální rozvoj
espresso materiály třeba pro velké přestávky, latté materiály pro dlouhé klidné večery

Péče o sebe a o vztahy
Učitel v roli tvůrce
kniha, ŠPINAROVÁ, Teraza a kolektiv
Jak být tvůrcem svojí výuky a školní reality? Jak nepropadat frustraci v systému? Příručka Učitel v roli Tvůrce shrnuje nejdůležitější nástroje učitele – tvůrce a obsahuje také řadu praktických cvičení a tipů.

Děti se specifickými potřebami
Nové poznatky v syndromu CAN a multidisciplinární spolupráce
Kolektiv autorů
Sborník, který držíte v rukách, čerpá ze zkušeností přispěvatelů, kteří patří mezi renomované praktiky v řešení problematiky syndromu CAN. Autoři sborník poskládali jako sourodou mozaiku postupů a kompetencí, kte- ré jednotliví aktéři mohou a mají ze své zákonné pozice při řešení syndromu CAN uplatnit. Nezbytnost jejich úzké spolupráce je ve sborníku nejen explicitně popsána, ale po přečtení všech jednotlivých příspěvků se jeví jako podmínka úspěšného řešení jednotlivých klientských případů. Popsané role sociálních pracovníků, zdravotníků i policistů ve spolupráci s rodinou jsou podloženy pře- hledným legislativním rámcem, včetně důležité reflexe novelizované legislativy v sociálně právní ochraně dětí. Ta dodává řešení syndromu CAN další důležité legislativní nástroje, jako je např. individuální plán ochrany dítěte.
Doporučení, jak řešit syndrom CAN
Co dělat, když je dítě ohroženo syndromem CAN (týrání, zanedbávání a zneužování)?
Příručka osobního učitele
Příručka, FELCMANOVÁ, Lenka; TOMAIDESOVÁ, Lenka